sweety follower

Monday, 5 November 2012

waiting

~assalamualaikum~
kadang-kadang tu
benda yang paling kita tak nak pikir
tak nak amik tawu
benda tu yang datang jenguk kita hari2
masuk dalam kepala kita nih
dan paksa kita berfikir
so, nak ataupun tidak
kena pikir la kan
dan kadang-kadang tu
benda yang selalu kita pikir
kita nak amik tawu hari-hari
sampai selalu imagine benda tu
dan kita jugak pernah harapkan supaya suma tu jadi kenyataan,real
tapi..
bila benda tu dah jadi real. .
dah jadi kenyataan. .
dan jadi dah ni. depan mata. .
then? what next?
ah sudah..mula gelabah tak tentu pasal
scary tetiba
imagination and the reality is totally different dear
tutttt. . . .
why i am like this hah
huh, lemah..lemah..
tapi . . .
still waiting
for that words
from his own tongue
tanyala
don't want
why? 
he deserve better
why? 
don't know
your feeling?
sigh~
deep breath~~
everything just gonna be okey
insyaallah
miss annoying 
oh yes, really you are!
oh please, get rid all of that from my head now!
dear Allah, tenangkanlah hati aku
lapangkan lah mindaku dari segala bnda ini
~assalamualaikum~



No comments:

Post a Comment