sweety follower

Tuesday, 10 July 2012

11 julai 2012

assalamualaikum pembaca yang mmbca~
hari rabu yang sejuk, seriously!! dan mengantuk. ~whuuuu
hidup aku hari ni, dari segi luarannya memang sama, setiap hari memang sama pun, bgn pagi, mndi, siap2, then g kolej. naik jemu sgt2 dah aq ngadap bnda sama ni tiap hari
tp klo dari sgi dlmannya,. mmg la brbeza.kan?
bkn setiap hari kita bhgia, dn bkn stiap hari kta brduka
setiap hari adalah sangat berbeza tanpa kita sedar bnda tu. .
dn bnda ni la sbenarnya yang mmbri wrna dn prisa kpada hdup kita. tau! hehe
klo cerita tentang hidup aq,. hmmm
rasanya aq merasa bnda yg sam stiap hari, rasa apa? bhgia? bkan. . derita? ish, lgi la bukan
rasa,. menanti. .menunggu.. pda bnda yang aq sndri msih blum pasti
mcm kerja org bodoh je kan klo tggu buah yang tak tawu bla nk jth, tiap hari. .
aq twu tu,. tp aq bukannya bdoh okey~
aq redha dgn apa yang bkal brlaku, aq tak kisah wlau perit itu memang ada
aq tak pduli wlau siksa tu mmg aq rasa
sbb aq blm dpt jwapan,. so, aq ttp nk tggu, tak kisah la jwpan tu ya atau tidak, btul atau salah, A atau B, C atau D
insyaallah, aq tau  aq dapat terima semua kmungkinan tu
insyaallah, sbb aq tahu aq kuat ^_^

No comments:

Post a Comment