sweety follower

Monday 29 October 2012

exam week

~assalamualaikum~
day 2!
huh, dah exam rupanya aku ni
hehe, dah hari yang ke dua pun
currently 3:50 am
baru sejam study setelah bangun dari tidur yang best sejak pukul 10 tadi
semalam punya paper, listening test
malas la nak recall balik
buat sakit hati >_<'''
pagi nanti punya paper
grammar and vocabulary
and reading and writing
haila~haila~haila
boleh pulak berhenti study ye shuhada ye
restkan otak kejap
baru sejam je study, tapi otak dah macam berdenyut-denyut
ni baru final foundation cik shuhada uit
degree nanti? huh ngeri....
pergi kolej sekarang tengok macam2 jenis riak wajah ada
yang happy macam tak ada apa yang berlaku
yang sentiasa serious pun ada
yang muka takut berkerut-kerut
terkenang kejap pagi semalam
ada kawan tanya
'macam mana ni shue, x study lagi ni, macam mana ni, macam mana ni'
dengan muka berkerut seribu
tanda memang dia dah kusut berjuta dengan final exam ni
dan jawapan aku
'ala, relek la.. final ja pon'
haha, shue!!!!
final je pun ye
bukan maksud aku langsung x kisah pasal exam ni
sebenarnya lebih kepada nak menyedapkan hati sendiri
aku geram tengok orang yang buat muka macam dunia nak tamat
tiap kali exam macam ni
tenang sudah la, 
ye risau pun risau la jugak, bagus risau tu
tapi janganlah terlajak/over sangat
sampai kadang2 orang lain di persekitaran pun boleh effect tau
elok2 someone ni dah berjaya tenangkan hati
alih2 tengok kawan dia dah macam cicak telan kapur(betul ke? )
ha, apa jadik.?. 
kasihanilah orang lain
sahabat sejati sehidup semati aku shahira sofian
baru lepas call dia
apa dia cakap bila aku bagitau benda ni
'hmmm, hang memang, bukan nama shuhada la kalau macam tu, 
final je pun kan'
hehe, baru aku tawu rupanya tabiat ni 
memang dah wujud lama ea dalam diri aku syira?
ngehehe 
tapi seriously debaran dalam hati ni 
hanya aku dan Allah saja la yang tahu tau~
semalam jawab exam dengan demamnya, selsemanya, batuk sikit2 nya
hari ni, selsema lagi tambah dengan sakit tekak
tapi tak kira
nak makan jugak daging masak hitam yang pedas dan sedap tuuuuu
kau memang degil kan shue!
so what? yummy yummy~~ heee
~assalamualaikum~
XD
 

No comments:

Post a Comment