sweety follower

Friday 5 October 2012

hari itu . . .

Assalamualaikum =)
alhamdulillah, 1 lg new post.hehe
trima kasih lg kpada yg sudi mmbca
sbb belog ni kan boring, huhu. admit it XD
petang ni nak menconteng lagi 1 rakaman yang dirakam mata ni
dan rakaman yang disimpan otak ni
tahniah buat smua plajar MMU yang convocation hari ni
happy for you all, even tak kenal sorang pun diantara diorang.hehee
dah 2 tahun tgok menatap hari bahagia student ni
dan dh 2 kali tu jgk la hati ni rasa sayu
tahun lepas lagi 5 tahun. insyaallah~
tahun ni lagi 4 tahun.insyaallah~
permudahkanlah urusanku
ada satu cerita yang buat aku rasa nak nangsis tiap kali tegok orang amik ijazah sebenarnya
nak tawu, x sedih sgt pn actually, tp promise jgn nangis ok (mata dh merah)
tak ingat la dah berapa tahun cerita ni, tap dah lama la
hari convocation kaklin(my first sister)
dia yang paling berjaya, dia yang pling pandai sbb dpat tmatkan pengajian
sampai ijazah
kaklin dapat 2 ticket percuma untuk perents masuk dewan
kaklin hasrat nak bagi mak n abah
bila hari bahagia tu sampai
pergilah mak, abah, tokwan n arwah tok ke UPM
university kaklin
sampai sana mak n abah ubah fikiran
ticket tu bagi tok n tokwan je
aku tak tahu carita sbb tak ikut pon
2,3 hari lepas tu dah aku tahu pergilah tanya mak
kenapa dan kenapa dan kenapa sebab mak memang teringin nak tgok kaklin live
masa amik ijazah
jawapan mak:
tak pa lah, bagi peluang kat tok ngn tokwan dulu, depa dah tua
masti teringin jugak
aku sekadar angguk dan mengiyakan je la
lagi pun, hang kan ada. nanti boleh la mak ngn abah tgok lagi
sebelum tak dan,mesti lagi best, tau.
harap hang ja lani, mak ngn abah pun dah tua dah, tau. belajaq sungguh2. macam kaklin tu
bukan senang, tapi tgokla hasilnya. mak abah tumpang suka ja
lebih kurang macam tu la kot, sebab masa tu rasanya aq bru darjah 4 ka 5 entah, ke lagi kcik
masa dengar tu, aku diam ja
lepas tu masuk bilik, nangis~
berikan aku peluang ya-allah
peluang untuk membahagiakan kedua insan itu yang mengharapkan aku
berikan aku peluang ya-allah
peluang untuk melihat mereka bahagia kerana aku
berikan aku peluang ya-allah
peluang untuk melihat mereka menagis kerana kejayaanku
berikan aku peluang ya-allah
peluang untuk merasai pelukan mereka disaat aku berjaya
ehem2.emm korang tak nangis kan
hehe, kan dah cakap. tak sedih pn 
(tisu mana tisu,basah dh lengan baju lap pipi)
my mom yang paling gorjesss
my abah yang omei XD
tunggu tau mak, abah. lagi 4 tahun je
insyaallah, kakcik janji mak ngn abah boleh masuk dewan tu
tegok kakcik amik ijazah ok
sayang mak, sayang abah =')
sangat-sangat
Assalamualaikum :D

No comments:

Post a Comment