sweety follower

Sunday 21 October 2012

new me XD

assalamualaikum =)
nak twu something tak?
tak ada lah penting dan best sangat pon
just rasanya diri ni dah semakin baru sekarang
hurmm, baru?
means macam dah terasa lain la
what aspect? hehe
semua kot
sekarang ni. me <- nurul shuhada
bukan lagi nurul shuhada yang dulu, yang lama tuu
me, now
ups, haha..gambar bru balik kenduri, bajet ja lebih :P
 gambar edit ni sebenarnya
beza tak? kalau orang yang betul2 kenal aku dari kecik
yup, its different
aku dah tak macam dulu, aku sekarang
dah matang menguruskan hal sendiri
dah pandai berdikari
dah pandai how to solve my own problem
tak kesah la problem apa pun
aku dah semakin kuat
aku tahu apa yang betul, dan apa yang salah
apa yang boleh, dan apa yang tak boleh
apa yang patut buat, dan apa yang tak patut dibuat
macam mana nak handle certain people yang payah nak handle
macam mna nak suaikan diri sendiri dalam sesuatu keadaaan or people
yang paling best, aku dah tak takut pergi mana2 alone
yup, takut tu still ada la
but i believe nothing will happened if i trust Him
because of that, now.. i'm free..ngeee =)
bahagianya rasa bila diri dah semakin kuat. alhamdulillah :D
kawan2 pun banyak yang tolong
yang guide ke jalan yang betul, thanks Allah..
hadirkan mereka dan dalam hidup ni
terasa kehadiran mereka tu sangat lah  bermakna
macam apa je entry ni kan
haha. tapi itu lah
its my blog, its my life
so bila terasa jari ni nak menari atas key pad, maka menarilah dia
hehe XD
ups, ada lagi
gambar paling latest 
the new me. kchaaa.. XD
asslamualaikum semua =)

No comments:

Post a Comment